Зміни в dead by daylight-оновлення вбивць, оновлення навичок, оновлення ключа і люка, тотеми дару (2 частина)

38

Розробники dead by daylight виклали другу частину випуску “новин від розробників”, в якій розповіли про майбутні зміни в грі.

Оновлення двох вбивць, стрілка і чуми, оновлення деяких навичок, оновлення ключа і люка, оновлення опис аддонів предметів вижили (тепер все буде в цифрах, без термінів “помірно” і т.д). Розробники також трохи розповіли про тотеми блага, нову механіку в грі.

оновлення вбивць

Стрілець

Ми доглядали за стрільцем з самого його релізу в минулому році, і тепер націлені (ха-ха, зрозуміли, так?) на кілька невеликих змін в його силі.

На даний момент практично не існує паузи між прицілюванням і можливістю вистрілити. Точно так само немає і паузи між скасуванням пострілу і можливістю вдарити звичайною атакою. Це створює повністю програшну ситуацію для тих, хто вижив, коли в реальності вони нічого не можуть зробити, щоб не отримати удар. Наприклад, якщо вони перестрибують через вікно, ви можете з легкістю націлитися і вистрілити, не даючи їм шансу ухилитися від удару. Але, якщо вони вирішать не перестрибувати через вікно, ви можете з легкістю скасувати постріл і замість цього вдарити звичайною атакою. На додаток до цього, так як відстрочки практично немає, вижив повинен постійно ухилятися і хаотично бігати, на випадок, якщо вбивця вирішить вистрілити.

Знаючи про це, ми внесли наступні зміни:

  • ви більше не можете вистрілити, поки не прицілитеся до кінця (поки повністю не пройде анімація);
  • збільшено інтервал між скасованим пострілом і базовою атакою;
  • знижено штраф до швидкості під час прицілювання.

Так як стрілець буде витрачати більше часу на прицілювання, ніж раніше, коли можна було швидко прицілитися і вистрілити, ми вважаємо, що буде чесно, якщо в якості компенсації його швидкість пересування під час прицілювання буде збільшена. Це допоможе вам втрачати менше переваги при прицілюванні і бути на рівних з вижив трохи довше.

І, нарешті, ми збільшили радіус терору стрілка до 32 метрів. Стрілець – єдиний вбивця з атаками на відстані, у якого немає свого варіанту «колискової», що означає, що навички на зменшення радіусу терору, як стеження і покарання, можуть дозволити вам підібратися до вижив досить близько, щоб раптово вдарити без будь-якого попередження.

Ну і як завжди, ми пройшлися по деяким аддонам стрілка і трохи посилили самі невикористовувані/слабкі з них.

Чума

Чума була присутня в грі вже довгий час і особливих змін не зазнала, але це закінчиться сьогодні: ми вносимо серію полегшують життя змін, щоб зробити її більш ефективною в дії і цікавою для гри.

Для початку, ми подивилися тему інфікування об’єктів. Раніше взаємодія із зараженим об’єктом призводило до більш швидкого заповнення шкали зараження. Ми додаємо додатковий штраф до цього, що означає, взаємодіючи з чимось зараженим, ви самі будете заражатися ще швидше, ніж раніше. На додаток, ми збільшили час, який об’єкти залишаються зараженими, з 35 секунд до 40 секунд. Ці зміни зроблять відчуття від зараження об’єктів більш значущим.

Потім ми звернули увагу на її очищення від гидоти. Кожен раз при відкаті (після очищення або скасування його) сильно страждає швидкість пересування чуми. Тому ми підвищили її швидкість пересування під час відкату з 2,3 м/с до 3,6 м/с.це дозволить їй втрачати менше переваги при атаках.

Ще однією з речей, які відчувалися просто жахливо на вбивці, було те, що якщо ви відпустите кнопку сили трохи раніше, то використання сили скасовувалося повністю. Тепер же, натискання на кнопку або відпускання її раніше мінімального бар’єрного значення змусить силу продовжувати заряджатися до мінімального можливого значення (по суті так, як зараз працюють сокири мисливиці).

І, нарешті, ми збільшили час для очищення у фонтані з 6 секунд до 8 секунд.

Як і з іншими вбивцями, які зазнають змін у цьому оновленні, ми переглянули аддони чуми і зовсім переробили деякі з найслабших або невикористовуваних.

Оновлення аддонів предметів вижили

Сюрприз! ми також оновили опис аддонів для предметів в цьому оновленні. Як і з вбивцями, ефекти кожного аддона вижив будуть описані в цифрах, а не загальних термінах як помірно, надзвичайно і т.д. До того ж аддони, що дають статус-ефект, тепер матимуть короткий опис того, що цей ефект робить.

Оновлення навичок

О, ви думали, що список минулого тижня був повним?

унікальна можливість

Як і з тактикою зансін, ми повністю прибираємо час відкату з цієї навички. Ми також збільшуємо радіус дії до 24/28/32 м. Киш звідси, відкат, ти нам тут не потрібен!

прихований союз

У прихованого союзу є потенціал зберегти вам більшу частину прогресу, якщо застосувати його вчасно, але через складні умови активації, до моменту, коли він вам потрібен, він часто буває ще не готовий. Знаючи про це, ми знизили необхідний час для активації навички до 55/50/45 секунд.

будуємо на століття

Цей навик був випущений з досить безпечними цифрами, щоб ми могли бути впевнені, що гру він не зламає, але в результаті це призвело до того, що навик став не сильно популярним. Ми переробили його, щоб він був більш ефективним у тому, що він повинен був робити.

Знаходження в шафі з використаним предметом протягом 14/13/12 секунд заповнить йому 99% зарядів. Кожне використання будуємо на століття буде знижувати число заповнюються зарядів на 33%.

будь-якими засобами

Раніше ми знизили час відкату у навички будь-якими засобами, і помітили, що його почали частіше використовувати. Однак це все ще не зовсім те, яким би ми хотіли його бачити, так що ми додали ефект читання аур на всі скинуті дошки. Таким чином, як тільки навик буде готовий, ви точно будете знати, де його використовувати!

без жалю

Без жалю дозволяє обміняти стадію здоров’я на інші бонуси, але ці бонуси не настільки привабливі, щоб виправдати використання навички. Ми підвищили зниження чутності стогонів болю до 25/50/75% і додатково додали 15/20/25% бонусу до швидкості відновлення в передсмертному стані.

Невелика примітка: так, ми знаємо, що багато хто з вас використовують цей навик як деякого роду «режим підвищеної складності». Ми не збираємося зовсім від цього позбавлятися, як би нерозумно це не звучало.

руйнівник розуму / наводить жах

Тут все просто: ті, що вижили, які працюють над лагодженням генератора, тепер будуть піддаватися ефекту сліпоти на додаток до втоми. Це допоможе майстерності не тільки заважати використанню навичок з втомою, але також і будь-яким можливостям читань аур, які можуть бути у вижив.

Люк і ключі

Люк, як і ключі, довго були спірною темою, яка приводила до вельми гарячих суперечок. Щоб зробити це протистояння трохи більш справедливим, у нас готуються зміни.

Для початку, люк більше не буде з’являтися, якщо в матчі залишилося більше одного вижив. Це означає, що вам більше не доведеться хвилюватися, що три останніх вижили кудись випаруються, коли все ще потрібно полагодити один генератор.

На додаток, люку знадобиться кілька секунд на відкриття ключем після того, як він був закритий. Прогрес не буде скидатися, якщо вижив скасовує дію. Це прибирає проблему, коли вижив міг просто побігти до люка, моментально відкрити його і втекти.

Після такого досягнення ” куди ж вони поділися?”буде неможливо виконати, тому ми змінюємо його на “втекти через люк, використавши ключ”.

Тотеми дару

Як і обіцяли на трансляції, присвяченій річниці гри, ми вводимо нові елементи геймплея з тотемами, які додадуть додаткові цілі дії на карті, і, як тотеми псування для вбивць, ці будуть пов’язані з навичками вижили.

Ті, хто вижив, зможуть благословити тотем, щоб перетворити його в даруючий тотем, і ці благословення створені, щоб дати тим, хто вижив можливість зручності і комфорту, маленького затишного світу. Однак, на відміну від тотема псування, вбивця може швидко погасити створений дарує тотем, щоб повністю прибрати пов’язаний з ним дар, знову перетворивши його в порожній тотем, а також вбивця зможе чути дарує тотем, якщо знаходиться в радіусі його дії.

У кожного вижив одночасно може бути активний тільки один тотем дару. Тотеми дару будуть збирати в собі ефекти всіх екіпірованих навичок дару.

Це додасть вижили більше необхідних стратегічних рішень при дії з тотемами.

Тут.