Як грати в тетріс

3-30-2021

Творцем гри став 16-річний старшокласник Вадим Герасимов . Гра була створена в 1985 році і завоювала величезну популярність у всьому світі. Можна сказати, що його популярність не минула і донині. Ми як і раніше знаходимо сайти в Інтернеті, що пропонують ігровий процес прямо в веб-браузері. Гра тетріс також зустрічається в безлічі різних різновидів на ігрових автоматах, а останнім часом – і на мобільних телефонах. Звертайтеся за посиланням грати тетріс класичний. Правила гри дуже прості, але гра надзвичайно захоплююча і цікава. Досягнення результату вимагає як рефлекторного, так і швидкого логічного мислення з елементами прогнозування наслідків поточного руху.

Гра ведеться на прямокутній дошці, розділеній на 22 лінії по 10 полів у кожній. Фігури, що складаються з чотирьох сусідніх квадратів, падають з верхньої частини дошки. Фігурки вибираються випадковим чином з 7 типів-поруч з дошкою зазвичай відображається інформація про наступну фігуру, яку гравець зіграє на наступному ходу.

Гравець може обертати падаючу частину навколо своєї осі (проти годинникової стрілки), переміщати її вправо, вліво і вниз і кидати. Фігура не може бути переміщена після того, як вона впала. Фігури внизу дошки заповнюють ряди. Якщо рядок заповнена повністю, вона буде видалена, а квадрати над нею перемістяться вниз.

Гра закінчується, коли нова фігура не може бути поміщена на дошку, тому що для неї немає місця. За кожну віддалену рядок гравець отримує відповідну кількість очок:
Опис
1 для кожного рядка фігури скидається, коли вона скидається
5 для розміщення фішки на дні ігрового поля
50 для видалення одного рядка
150 для видалення відразу двох рядків
300 для видалення відразу трьох рядків
600 для видалення відразу чотирьох рядків
2500 за проходження рівня, тобто за розрив 50 ліній

Після проходження 25 ліній рівень змінюється. На кожному рівні частини падають швидше, тому у гравця менше часу думати і розставляти падаючі частини. Всього рівнів 9. Останній – рівень найсуворіший. Фігури падають дуже швидко, і вижити тут можуть тільки титани цієї гри.

Реалізація гри Тетріс
Оскільки ми вибрали вікно консолі персонажа в якості робочого середовища для створюваних програм, наша версія тетрису буде не дуже привабливою графічно, але ігровий процес залишиться колишнім. У грі ми повинні зобразити дошку і фігурки. Для них нам потрібні відповідні структури даних.

Ігрова дошка
Дошка зробимо у вигляді масиву з 24 струн. Кожен рядок складається з 14 символів – 10 символів для ігрової зони і два Символи для огорожі.

Опущені фігурки не відразу кладуться на дошку, а тільки після того, як їх посадять на дно. Потім вони стають частиною дошки і обмежують свободу пересування наступних фігур, що беруть участь в грі.
Фігура
У грі 7 різних фігур. Кожна з них може бути в одному з 4-х ходів. Малюнок реалізований у вигляді таблиці рядків з 4 елементів. Кожен рядок складається з 16 символів і визначає один рядок зображення . Наступні чотири зображення повороту зберігаються в рядку по 4 символи.

Зверніть увагу, що визначення фігури включає не її колір, а саму форму. Колір буде визначатися випадковим чином під час гри, це збільшить візуальне різноманітність фігур, що беруть участь в грі.
Якщо ряд дощок заповнений шматочками, видаліть його. Це видалення полягає в переміщенні вмісту ігрового поля, розташованого над віддаленою рядком, на один рядок вниз.

Гра націлена на розвиток мислення та швидку реакцію, що невідмінно стане у пригоді на майбутнє.