У росії стали набагато частіше купувати ноутбуки для створення якісного контенту

39

За даними аналітиків агентства gfk, користувачі з росії стали набагато частіше купувати ноутбуки для створення контенту високої якості для соціальних мереж та інших інтернет-платформ. Якщо ще в 2020 році така причина покупки значилася десь серед 3 % «інших», то тепер її назвали 9% опитаних. Раніше аналітикам gfk навіть не доводилося виділяти цю причину в певну категорію, оскільки вона була в числі найрідкісніших відповідей респондентів.

Kommersant.ru

Минулого року в умовах самоізоляції ноутбуки в основному купували для роботи і навчання. У gfk стверджують, що в цьому році виділили створення контенту в окремий стимул, оскільки покупки електроніки з відповідними цілями різко зросли. Як повідомляють в компанії, всього за перше півріччя в країні продали 1,4 мільйона ноутбуків на 81 мільярд рублів.

Хоча в штучному вираженні продажі впали на 13% в порівнянні з першим півріччям 2020 року, в порівнянні з «допандемійним» 2019 роком вони виросли на 17 %. За даними пошуку “яндекса”, найбільший інтерес викликають моделі за 30-50 тисяч рублів. При цьому комп’ютери до 30 тисяч шукають на 36% рідше, ніж в аналогічний період минулого року, зате в сегменті від 30 до 50 тисяч число запитів зросло на 13 %. За деякими даними це викликано тим, що користувачі готові витрачатися на моделі, актуальність яких збережеться ще кілька років, вплив зробив і зростання популярності відеоблогінга.

Якщо для зйомки самого контенту достатньо і якісного смартфона, то ноутбук необхідний для редагування і монтажу. За словами глави acer в росії дмитра кравченка, для таких цілей підійде ноутбук з роздільною здатністю дисплея не нижче full hd, продуктивними cpu і gpu, а також оперативною пам’яттю від 16 гбайт і швидким ssd від 512 гбайт. За оцінками telecom daily, число покупок ноутбуків блогерами в найближчому майбутньому буде тільки зростати.

Причина зрозуміла — за даними експертів bloggerbase і woombat, обсяг ринку реклами тільки на youtube в росії оцінювався в 18 мільярдів рублів, в 3,5 рази більше, ніж в 2019 році. На думку деяких експертів, багато авторів вже створюють для youtube контент рівня телевізійних шоу. При цьому при виборі основного робочого пристрою грає роль і специфіка контенту. Якщо в “довгому” форматі затребувані матеріали високої якості, то для сервісів на кшталт tiktok і т.зв. «лайфстайл-контенту» досить мобільних гаджетів.