Творці halo infinite пояснили, чому не поспішають показувати кампанію шутера для xbox series x / s

33

В рамках церемонії відкриття gamescom 2021 була оголошена офіційна дата прем’єри очікуваного шутера halo infinite – 8 грудня . Студія 343 industries і корпорація microsoft показали кінематографічний трейлер, присвячений багатокористувацькому режиму, проте обійшлися без тривалої демонстрації сюжетної кампанії. І на це є причина.

Як пояснив джозеф стейтен , старший креативний директор halo infinite, показ одиночної кампанії очікуваного шутера для розробників зараз не в пріоритеті.

Студія сфокусована на тому, щоб запуск гри пройшов якомога більш плавно, тому розпорошуватися і витрачати час на створення постановочних демо-роликів команда 343 не хоче – релізна якість halo infinite займає першорядну роль.

” ми увійшли в критичну фазу створення halo infinite, тому гранично важливо не відволікатися і фокусуватися лише на самих першорядних завданнях. У випадку з кампанією це означає, що нам необхідно переконатися, що відкрита і повна пригод подорож, призначена на 8 грудня, зустріне вас в найкращому вигляді.

У свою чергу геймплейні демо-ролики і трейлери забирають занадто багато сил і часу, перетягуючи на себе ресурси, які можна витрачати на відстеження багів і інші процеси тестування”, – пояснив розробник.

Нагадаємо, що загальносвітова прем’єра halo infinite 8 грудня . Проект буде доступний на всіх актуальних консолях xbox і відразу вийде в сервісі xbox game pass .