Loyverse POS 1.47

34







Loyverse POS — це безкоштовний додаток для автоматизації обліку продажу. Воно відмінно підходить для магазину, кафе, ресторану, бару, салону краси, кіосків, виїзної торгівлі, автомийки або будь-якої іншої торгової точки.



Loyverse POS реєструє продаж та залишки товару в реальному часі як хмарна каса, друкує чеки на принтер або відсилає на e-mail клієнта. Дозволяє створювати товари, знижки та переглядати відгуки клієнтів.

У персональному веб-кабінеті можна підключити і налаштувати декілька магазинів, побачити аналітику продажів, оновлювати залишки товарів, налаштувати систему лояльності, підключити співробітників і налаштувати права доступу, підключити кухонний дисплей і кухонний принтер, зЕкшн снити імпорт і експорт товарів з файлу.

Розширте можливості свого бізнесу додатково програмами Loyverse Dashboard і Loyverse KDS.

Мобільна хмарна каса
Замініть касу (ККМ) безкоштовною програмою по автоматизації торгівлі та продавайте за допомогою смартфона або планшета.
Реєструйте продажу навіть без інтернету.
Виділяйте обрані товари, щоб продавати швидше.
Керуйте кількома точками продажу з одного аккаунта.
Нараховуйте покупцям бонуси в залежності від величини покупки.
Застосовуйте знижки і оформляйте повернення.
Друкуйте чеки і рахунки, або відправляйте покупцям електронні чеки.
Аналізуйте продажу в реальному часі — від загальних підсумків до окремого чека.
Контролюйте залишки товару в реальному режимі часу.
Підключайте принтер друку чеків (мережевий і Bluetooth), сканер штрих-коду (Bluetooth або USB), грошовий ящик.

Облік товарів та автоматизація
Об’єднуйте товари в категорії.
Завантажуйте список товарів через CSV файл.
Отримуйте автоматичні повідомлення про низькі залишки товару.

Програма лояльності
Налаштуйте власну програму лояльності і винагороджуйте клієнтів за повторні покупки.
Відправляйте безкоштовні повідомлення про акції, події та розпродажі.
Отримуйте персональні відгуки клієнтів і відповідайте на них без зволікання.

Персональний веб-кабінет
Потужна система аналітики:
— бестселери
— продажу по співробітникам
— звіти за зміну
— повна історія продажів
— додавання співробітників та управління правами доступу
— використання інших інструментів з управління магазином та досягнення успіху


Завантажити

Android 4.0.3+