Деревні монстри і дівчинка-компаньйон: нові арти tomb raider ascension-скасованого продовження underworld

25

Crystal dynamics показала під час минулого стріму по tomb raider: underworld нові концепт-арти гри tomb raider: ascension . Проект знаходився в розробці з 2008 по 2009 роки, але був скасований на користь повного ребута франшизи.

У той час як в що вийшов в 2013 році перезапуску лара крофт діяла поодинці, намагаючись вижити на острові після корабельної аварії, початкова концепція припускала, що в якийсь момент історії головна героїня повинна були об’єднатися з місцевою 6-річною дівчинкою на ім’я ізумі. Маленька напарниця могла проникати в недоступні для лари місця, тим самим допомагаючи їй і створюючи асиметричний ігровий процес. Крім того, дівчинка володіла магічними здібностями і могла керувати водою і взаємодіяти з островом, як показано на ілюстраціях.

Сам острів також сильно відрізнявся, був більш таємничим, а замість найманців противниками виступали примари і монстри, на зразок деревних істот, що зображені на артах. Проект повинен був стати сюжетним продовженням underworld і робив упор на нетипові для серії елементи хоррору з домішкою сурвайвла, надихаючись resident evil, ico і shadow of the colossus.

У міру створення прототипу студія кілька разів перекроювала концепцію, поки в кінцевому підсумку повністю не відмовилася від ідеї” вознесіння ” на користь повноцінного перезапуску, зробивши історію значно більш приземленою.

:

З чуток, на даний момент crystal dynamics може працювати над новою частиною серії.